AS BEAUTY - Halal certified by JAKIM & approved by Ministry of Health

AS BEAUTY - Halal certified by JAKIM & approved by Ministry of Health

Sunday 7 October 2012

Perkongsian Testimoni Lagi...

Salam buat semua pengunjung...

Kesibukan tugas harian membuatkan blog ini agak bersawang...hehehehe. Ada banyak perkara yang ingin saya kongsikan bersama anda sebenarnya tetapi keterbatasan waktu menyebabkan saya menangguhkan perkongsian tersebut hari demi hari. InsyaAllah, satu hari nanti, saya kongsikan juga perkara-perkara menarik tersebut di ruangan ini...

Hari ini, saya hanya ingin kongsikan testimoni-testimoni baru daripada rakan-rakan pengguna AS BEAUTY...

Biarlah testimoni mereka yang memperkatakan kemujaraban produk keluaran bumiputera ini.... ;-)


  









Bagi yang ingin mencuba AS BEAUTY 3 IN 1 ini, anda boleh dapatkan set percubaan pada harga RM50.00 (tak termasuk kos penghantaran) ataupun set besar pada harga RM120.00. Secara peribadi saya mengesyorkan anda mendapatkan set besar terus kerana ia memberi lebih penjimatan dari segi harga dan tempoh masa penggunaan. Walau bagaimanapun, terpulanglah kepada bajet anda masing-masing... :-)

Bagi yang ingin menambah pendapatan sampingan, boleh menyertai saya sebagai dealer ataupun dropshipper. Hubungi saya, 016-253 9422 ( Puan Iza / Puan Insyi ) untuk maklumat lanjut yer.. :-)

No comments:

Post a Comment